11-10-2017, 07:33 PM
Якщо можливо комусь цікаво...
Я от не зміг сидіти спокійно без недостатньої мені інформації і почав "копати". І от що "накопав", небагато, але ж все таки
Вирізка із журналу Billboard, за 21 серпня 1971 року.
Ну і сам жужль-переклад, я його не редагував, мені достатньо англійської версії , сприймайте "as is":
Тобто, це був тест нового ринку, який виявився для них, як ми бачимо, невдалим.
Я от не зміг сидіти спокійно без недостатньої мені інформації і почав "копати". І от що "накопав", небагато, але ж все таки
Вирізка із журналу Billboard, за 21 серпня 1971 року.
Ну і сам жужль-переклад, я його не редагував, мені достатньо англійської версії , сприймайте "as is":
Цитата:GILLETTE ТЕСТ-МАРТИЙ БІЛИЙ КАСЕТНИЙ ЛІНІЙ
BOSTON-Gillette розпочав свою бланкову програму маркетингової тестування в Касеті в Лос-Анджелесі, Атланта і Буффало.
Це маркетинг під своїм ім'ям дві лінії гамма-залізниці; стандартний бренд в 30, 60, 90 і 120-хвилинних довжинах та лінії збільшення (називається "Професіонал") на 60 і 90-хвилинну довжину
Розповсюдження буде керуватися внутрішніми продажами компанії Gillette у масових торговельних, дисконтних та спеціалізованих магазинах, аудіофілах і аптеках. Лінія збільшення буде спрямована в першу чергу на точки hi-fi.
Компанія не планує поза межами дистрибуції під час своєї тест-маркетингової програми, яка може тривати від 9 до 12 місяців ", щоб ми змогли краще виправити ринок на упаковці, викупі, ціноутворення тощо", - заявив представник компанії. .
Обидві лінії будуть упаковуватися двома способами: блістерна та картонна рукав. Упаковка складається з однієї касети в коробці з кольоровою графікою. Стандартна лінія буде упакована в блакитну коробку із золотим написом, тоді як лінія збільшення буде "одягнена" у золоту коробку з синіми написом.
Стандартна лінійка буде оцінюватися "конкурентоспроможними для Memorex, 3M, BASF і TDK, а не товарів приватної марки", і лінія збільшення буде "трохи вище стандартної лінії", сказав прес-секретар.
Gillette дасть дилерам вступні надбавки і зробити дисплеї та інші засоби продажу мерчандайзингу доступні. Тестовий пробіг буде підтримуватися рекламою споживачів.
Тобто, це був тест нового ринку, який виявився для них, як ми бачимо, невдалим.